Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2008, 11:05   #5
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Toch vind ik de tactiek van de afgedreigde 'goedkeuring' de enige goede. Met paaien, slijmen en betalen gebeurt er niets.

Als je de belgische staat wil breken en het internationaal gelijk aan je kant wil houden dan moet je zorgen dat walen-franstaligen weglopen van de huidige federale staat. Zet de hogedrukpan maar onder stoom.

Overigens blijf ik er van overtuigd dat de scheiding van uit de franstalige hoek zal komen. De Vlamingen hebben er de kl**n niet voor.
I second that...

Erger nog...het merendeel van de vlaamse politiekers van vandaag springt van de ene poot op de andere...ALS België overleeft (al is het maar een paar jaar) dan gaan we voor de federale postjes...ALS België uiteenspat dan gaan we zeker voor de andere postjes...
Zou het kunnen dat op dit ogenblik dat kantelmoment is aangebroken waarbij de politieke families beginnen uit te tellen hoezeer zij postjesgewijs winnen en/of verliezen bij een onafhankelijk Vlaanderen?
Zou het kunnen dat deze politiekers eindelijk inzien dat er veel meer postjes zullen vrijkomen eens de core business van de NVA/VB is verdwenen wegens opgelost?