Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Haha, alsof het Blok écht voor directe democratie is... Elders op dit forum staat er nog iets van het Blok over 'de natuurlijke leiders van de samenleving'.
|
Kan best zijn maar bewijzen zijn daar (nog) niet van. Enkel aanwijzingen en veronderstellingen.
Maar met wat voor leiders zitten we vandaag effectief? Zijn ze zoveel beter dan een partij die misschien wel gekke gedachtenkronkels heeft maar die zeker nooit alleen aan de macht kan komen?
Waarom laten ze hen niet toe te bewijzen wat die hersenkronkels precies zijn? Ik zie geen beter middel dan dat, om hen door middel van harde bewijzen te ontmaskeren. Zelfs in een normale rechtzaak zijn aanwijzingen en veronderstellingen niet voldoende om iemand te veroordelen.
Wat de N-VA betreft, zij komen er rond voor uit dat ze van het onafhankelijke Vlaanderen evenzeer een particratie willen maken als dat in België het geval is, en daar bedank ik dus voor.
Dat ze maar eens allemaal een beetje nederiger worden inplaats van zo uit de hoogte op het volk, dat hen goed betaalt, neer te kijken.
Ik kijk intussen de kat wel uit de boom. Luddo heeft dat heel goed gezien.
|
O? Dus toch niet NV.A maar wel Vlaams Blok? Volgens mij behoor je -voor zover ik je standpunten ken- eerder thuis bij de laatste.