Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2004, 22:31   #118
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
Helaas,helaas - driewerf helaas:
Een telegeleid helicoptertje van 500 Euro kan enkele kilos massa gemakkelijk tot op een hoogte van pakweg 300 meter brengen.En die speeltjes zijn overal te koop.
En denk vooral niet dat ik maar wat zit te fantaseren:het scenario wat ik beschreef komt niet uit mijn eigen koker:het is een analyse van MI6 die reeds jaren geleden tot dit scenario leidde.

We hebben veel geluk dat Osama en co vooral bezig zijn met het opdreunen van verzen uit de Koran.Moesten ze 1/10 van die tijd spenderen aan het lezen van The Lancet of EOS
kom kom, laat ons niet twisten over details, ik vertrouw op uw expertise dus die € 50000 zijn onderweg

ff serieus: telegeleide helicopterkes die tot op 300(?) meter te brengen zijn met (a) voldoende springstof om materiaal voldoende te verspreiden en (b) redelijke hoeveelheid caesium (of andere brol), die verkopen ze niet in de Blokker.
Maar bvb iemand in een privé-vliegtuigske (kan toch al wat vracht mee) die boven Rock Werchter z'n 60 maagden besluit te verdienen, tja, da's andere koek...

Lancet/EOS vs Koran: 't is nog triestiger, Thor, die José Padila (de "dirty bomb suspect" die overigens al 2 jaar vastzit) kwam bij z'n terreurchef op een gegeven moment af met een (duidelijke parodie-)website die 't recept gaf voor een kernbom.
Soortgelijke documenten (waardeloos voor een terrorist zonder gevoel voor humor) werden ook in A'stan ontdekt. De heren van Rotten.com waren de eersten om dat op te merken en de paniek wat in te tomen... (zie http://www.rotten.com/press/ wees gerust, geen kinderlijkjes op te zien)

maar we zijn het er blijkbaar allen over eens dat er weinig middelen&kennis, hooguit flink wat lef, nodig is om paniek, dood en vernieling te zaaien. Fijn!
Tja rock werchter, neem dan een rugzak vol met handgranaten mee é, smijt die 1 voor 1 over het hek en je hebt ook een mooi gezicht hoor, een paar bij de uitgang ... en je bent er zelf nog om het te bekijken of je je maagden wel echt hebt verdiend.
Indien je een extremistische christen bent kun je misschien daar waar al die moslims in een cirkel rond dat beeld ofzo iets draaien met een paar honderdduizend man tegelijk, gooi daar wat handgranaten tussen of strooi die dag daar wat antrax rond... je zult je maagden niet allemaal kunnen uitproberen vrees ik. 8)
illwill is offline   Met citaat antwoorden