Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2008, 19:57   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Moeten ze inderdaad dringend iets aan doen. Het staatsapparaat is moddervet, inefficient en veel te duur !

Ook het feit dat de ambtenaren gewoon hun laatste loon verder krijgen als pensioen plaatst een onhoudbare druk op dat deel van de bevolking dat wel nuttig werk verricht.
Meneer,
ik ben ambtenaar, en ik spreek dat met klem tegen.

Waar haalt gij zulke zever, in hemelsnaam?
Het is maksimum, absoluut het maksimum, 75 persent van de laatste wedde. (volledige loopbaan - wat als universitaire al moeilijk is - en berekend op het gemiddelde van de wedde van de laatste 5 jaar ...)

Ik begrijp wel dat je jaloers bent op het einde van de loopbaan (en niet over de gehele loopbaan), maar dat ontslaat je niet van toch te proberen geen leugens te verkopen.

zonder dank,
de Schoofzak

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden