Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey
Niets zegt dat natuurlijk.
Hoe bevalt dat: alle mogelijke factoren in de werkelijkheid 'veronderstellen' opdat ze in uw voordeel uitdraaien? Lijkt me in ieder geval redelijk eenvoudig om iets te bewijzen - wat je ook heel schattig probeert.
|
Veronderstellen? Wees maar zeker, de menselijke manier van denken en handelen kennende, dat dit soort dingen zullen gebeuren. Puur utilitaristisch denkend kan ik zelf op een recordtijd een recordwinst maken met het oprichten van mijn eigen Militie. Ja, er is een risico aan verbonden, een groot zelf. Maar waarom zou ik die kans niet wagen om een ongeziene grote macht en ongezien groot kapitaal te verzamelen? Ik kan alles verliezen, maar ook alles winnen. Een gok die ik wel wil wagen in dat geval.
Citaat:
Maar euhm: ge snapt toch zelf dat je eigenlijk (al een hele tijd) niets aan't bewijzen zijt buiten dan: als iker in slaag om heel veel mensen te mobiliseren die allemaal slechte zaken willen doen, gaan er allemaal slechte zaken gebeuren?
|
Ik heb zelf niet heel veel mensen nodig. Met 100 mensen kan ik al zeer grote wijken controleren. Verdere "collaborateurs" zullen zich maar al te graag aanmelden.