Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2004, 23:40   #148
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Ik heb nergens gezegd dat men voor ELK misdrijf de afkomst van de dader moet vermelden, maar het IS wel relevant.
Waarom is dat relevant? En waarom dient het soms wel en soms niet vermeldt te worden? Als je er voor pleit dat deze onzin vermeldt dient te worden, dan lijkt het mij logischer consequent te zijn en het ten allen tijden te vermelden.

Citaat:
Kijk maar naar wat er met Marion Van San haar rapport gebeurd is.
Heb je dat rapport ooit zelf gelezen of zelfs nog maar van ver eens bekeken? Of heb je je hierover laten informeren door het Vlaams Blok?
Statistische gegevens op een correcte wijze interpreteren, is en blijft voor een hele hoop mensen namelijk een enorm probleem en de onzin die er al over dat rapport vertelt is, is dan ook op het absurde af.

Citaat:
Men heeft de mensen NIET goed geïnformeerd.
Dat klopt, voor de verandering zijn we het nog eens met elkaar eens. Veel beter had het geweest dat men een of andere statisticus dat rapport op een degelijke wijze had laten interpreteren en uitleggen aan de bevolking, dan had daar nu zo geen negatieve connotatie aan verbonden geweest en had al die verwarring niet nodig geweest. Uw Vlaams Blok is hierin echter even schuldig als al diegenen die door u met de vinger worden gewezen, want ook het Vlaams Blok heeft alles behalve correcte informatie over dit rapport verspreid.

Citaat:
Ik krijg hier te horen dat ik niet meer weet wat ik zeg. Daar komt het op neer. Vervolgens geef ik dan maar uit een soort wanhoop een voorbeeldje.
Ik mag hopen dat het wanhoop was dat u dreef, want het verband tussen uw leuk verhaaltje en mijn beweringen omtrent de onzin die het Vlaams Blok uitkraamt wanneer het over het onveiligheidsgevoel gaat, is mij nog steeds niet duidelijk.
Wat de mening van 'de media' omtrent deze materie is, kan mij hoegenaamd niet interesseren daar je 'de media' maar moeilijk als een wetenschappelijke bron kan beschouwen.

Citaat:
Ik surf alleen af en toe naar de site van het Vlaams blok en lees daar welgeteld twee artiekeltjes en soms zelfs maar één artiekeltje.
Heb je het artikeltje gelezen waarnaar ik je verwees om eventjes de duidelijk te maken dat het Vlaams Blok zich niet onderscheidt van andere partijen en 'feiten' en gebeurtenissen ook slechts aanwendt wanneer het haar uitkomt?

Citaat:
12 jaar na zwarte zondag post ik hier iets over "integratie" en ik krijg de vraag "wat bedoel je daarmee"? Ik denk dat dat bewijst dat men de kop in het zand gestoken heeft.
Ik vind integratie en de eis tot integratie flauwekul. Mag het? Of steek ik mijn hoofd in het zand volgens jouw wanneer dat mijn mening is?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline