Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2008, 01:53   #188
Callisto
Vreemdeling

Callisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
blijkbaar staat respect en vrijheid van godsdienst niet hoog in jouw vaandel
doe zo maar verder
Ik zou niet weten waar ik respect voor moet hebben, moet ik dan respect hebben voor een godsdienst...hoe absurd !!!(((lol))))
en tuurlijk doe ik zo verder...heb daar geen toestemming voor nodig....

Neen ik vind niet dat ik respect moet hebben voor achterlyke mensen die naar een ander land emigreren en daar de wet wat willen gaan dicteren. Omdat dat zo moet van ''hunne godsdienst'', wat niet wil zeggen dat men niet vry is om te geloven wat men wil...zolang men er andere niet mee gaat lastigvallen, en uitzonderingsmaatregelen gaan eisen omwille van diezelfde ''godsdienst''. Dat is pas een teken van geen respect hebben!
Ik ben van mening dat ge u aanpast aan de manier van leven van het land waar je leeft, en vermits we hier een scheiding van kerk en staat hebben dient dit ook gerespecteerd te worden door moslims. Is het geloof belangryker dan het zich aanpassen, dan lykt my het een logische conclusie dat men hier niet thuishoort en dat men veel gelukkiger zal zijn in de landen waar men wel volgens ''de regels van de islam'' kan leven.
In het Westen dient men te leven naar Westerse norm en cultuur niet content, vul de valies met boerka, sjador, en koran, gesp de valies goed vast aan de kameel of het schaap en vertrek naar de woestynlanden waar Allah's woord wet is. Iedereen gelukkig.