Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2008, 18:01   #2058
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Het hele forum hier bestaat uit vrijwilligers, die allemaal belangloos en gratis posten (dat laatste is er wel dikwijls aan te merken, maar toch... in een tijd van gejaagd door de wind en Nieuwe Wilde Kapitalisten is het evengoed hartroerend te mogen vaststellen dat er nog véél gratis gedaan wordt).
"Kapitalisten", met "k" of "K". Waarom dit benadrukken? Ik vraag mij af of jij niet beter een persoonlijke rubriek zou hebben waar enkel arme lotgenoten kunnen praten, en kunnen kappen op wie gewerkt heeft voor centen. Dan zal je wel moeten toestaan dat rijkeluizen ook hun rubriek hebben. Maar, geef toe dit kan toch ook de bedoeling niet zijn.

Ook de armen moeten bereidwillig zijn te praten. Of moeten enkel de rijken water in de wijn doen.

Eno, ik heb nogal de indruk dat je je afreageert, als arme op de rijke, waar de rijke per definitie de slechterik is, net als de kortzichtige Vlaming met z'n simplistische kertorenmentaliteit die iedere subcultuur bedreigend vindt.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline