Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Als we met de huidige linkse politiek verdergaan is de welvaart die de mensen hebben verworven even snel verdwenen dan dat ze gekomen is, kun je nu al merken, over enkele jaren zijn de pensioenen al niet meer te betalen (en bullshit dat dit enkel met de vergrijzing te maken heeft), men moet overal in snoeien voor de eigen bevolking terwijl langs alle nutteloze manieren geld word weggesmeten. ik ben dus niet blij met de linkse politiek!
Hoe worden mensen gebroodroofd door het VB?
Man hoe lees jij ego filo? Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een discussie begin over het verschil van broodroof en beroven? OMG!
Indien het VB verdwijnt (wat niet gebeurt) dan zullen de mensen massaal gaan protesteren, ik zit er eigenlijk op te wachten dat men probeert de stemmers en het VB het zwijgen wil gaan opleggen.
|
Dat pensioenen niet te betalen zouden zijn in 2010-2011 wist men al in de vroege jaren 60, gewoon bij het bekijken van de demografische kurve was dat evident, maar de vorige generatie heeft zich eerst bediend, en wij zitten met de gebakken peren (als we maar gebakken peren kunnen betalen in 2010  ) 
|
Aha dus alles wat goed gegaan is was te danken aan de politiek maar dat de pensioenen niet betaald gaan geraken is de schuld van de vorige generatie mensen en niet de linkse politiek die tot nu toe alles voor het zeggen hebben gehad. Laat me niet lachen é.