Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak
Kennen jullie het Coboltaaltje nog van de jaren 80? Nu is dat foetsie. Hebben jullie daar al een nachtje voor moeten wakker liggen? Ik niet, hoor.
|
Ben je door je ouders opgevoed in Cobol? Heeft Cobol je sociale contact bepaald? Fluister je Cobol in het oor van je partner tijdens zwoele momenten? Nog gezellig Cobol gesproken op cafe? Spreek je Cobol of Frans met je ouders als je hen (moge ze nog allebei hebben) bezoekt? Begrijp je de wegwijzers in Cobol? Is je belastingsformulier en het begeleidende boekje met uitleg in Cobol? Laatst nog een goed toneelstuk in Cobol gaan zien? Nog een goede film gekeken die gelukkig Cobol ondertiteling had? Wat is je favoriete literaire roman in Cobol? Ben je tevreden als veiligheidsinstructies enkel in Cobol worden uitgelegd?
Maar je hebt gelijk hoor. Vroeger zou ik liever opgevoed zijn in C++, maar sinds een tijdje versta ik Perl beter.
Ik raad de rest van de mensen hier dan ook aan om geen woorden meer vuil te maken aan deze troll eerste klas, die zijn of haar nickname alle eer aandoet. Een zak volgeblazen met lucht dat mits geen talent een hoop vals lawaai kan maken.
Edit: en het is dan nog tegen mijn gewoonte om hele lijnen in het vet te zetten.