Ik keek er naar uit - eerlijk waar.
Maar wat voor een onbeschofterikken dat hier zitten. 'k ben zelf nu geen vriendelijke jongen, maar je gaat toch geen mensen, die hier hun tijd komen verkwisten, aanvallen? De eerste - de voorzitster van JGV - is (volgens mij?) nog niet online geweest, of er beginnen hier al mensen met zaken te beschuldigen dat het niet meer schoon is. :/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honore gepluimd
Heeft de LDD feitelijk nog andere leden buiten diegene die weggelopen of buitengeschopt zijn bij VLD of VB ?
|
Lijkt me een duidelijke aanval op 'de pártei' en geen inhoudelijke vraag aan de dame. (Het kan ook een pak vriendelijker gevraagd worden.)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani Dusman
Is de term "Gezond Verstand" dan niet gewoon een populistische wijze om de hegemonische visie van een bepaalde klasse op te dringen?
|
Kan een pak vriendelijker me dunkt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje 18
Als u dit niet kan onderbouwen moeten we u ervan verdenken dat u pertinent en volkomen bewust foutieve informatie aan de burger verspreid ...
|
Een regelrechte persoonlijke aanval op iemand die niet verantwoordelijk is voor de informatie die Groentje haar beticht.
Mensen: het is JGV niet LDD.
Bah; ze is hier nog niet geweest of ik hoop voor haar dat ze gewoon niet komt. 'Vriendelijk' politics is immers al bezig;