Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Daar wordt hier veel gemelkt over het kartel. Veel aan wisjfoel tinking gedaan.
Maar één voorbeeldje waar men zich fenomenaal vergist: Het Weverke is weldegelijk aanwezig in de vergadering van de oktopuspartijen.
Daar wordt hier in deze draad veel gesiteerd wat sommige gezegd zouden hebben. Herinnert iemand zich nog de openingsspeetsjkes van Marjan Tijssen ?
ps: voor de duidelijkheid wil ik nog even zeggen dat ik een nva-kiezer ben, en geen tsjeef. En zoals het nu gaat, is deze nva-kiezer nog altijd ferm kontent met de kartel-formule (die geldt tot verwezenlijking van een gemeenschappelijk af te leggen parkoer, waarna ieder zijn eigen weg verder kan ...bla bla ... ge moet hier alles telkens herhalen, ze onthouden maar van 's middags tot de noen ...)
|
Ik denk dat "de mensen" het niet goed meer begrijpen.
Als Leterme acht maanden langs de zijlijn blijft staan vindt je dat geweldig.
Als het VB dat doet is dat een teken van zwakte.
Maar alla...ik heb nu al pijn mijn hart als ik het gekronkel zie aankomen waarmee rechtgeaarde vlaams nationalisten (waartoe ik ook de kiezers van de NVA reken) eens te meer met een kluitje in het riet zullen worden gestuurd.
Laat mij er ondertussen nog eens even aan herinneren dat de strijd voor vlaamse ontvoogding en staatsvorming op dit ogenblik wordt gestreden door mensen die daar officieel, openlijk en ideologisch tegen zijn.