Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
40 jaar geleden werden de eerste marrokanen in ons land binnengehaald. Zij werden binnengehaald om in de mijnen te komen werken. Het binnenhalen van massa's vreemden was een zware historische vergissing en was een uiting van kortetermijnpolitiek. Ook toen had men reeds kunnen weten dat de economische expantie niet zou aanhouden, en we vroeg of laat weer eens in een economische crisis verzeild zouden raken. Ook was toen reeds geweten dat de komenmijnen in ons land op lange termijn geen toekomst hadden. Ondertussen zitten we reeds opgescheept met zowat 200.000 marrokanen of mensen van marrokaanse afkomst. De marrokanen zijn de kampioenen inzake criminaliteit, zoals blijkt uit het rapport Van San van enkele jaren geleden.
|
Dat gebeurde oa omdat na de mijnramp in Marcinelle Beligië een kwalijke reputatie had gekregen in Zuid-Europa.
Prof Verschueren maakte brandhout van dat rapport Van San
|
Ik ben zo zat as een schup!!!!
Maar jou onzin filo is nog even sterk als wanneer ik nuchter ben zo te zien.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ja, jij ligt al uuuuuuuuuuuuuren lekker in je bedje te knorren wat ik nu ook ga doen.