Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2008, 23:04   #163
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ja, we weten dat je een yorkske hebt gehad en daar kom ik dus ook mee binnen. Nu, als die hond je kent, is dat een verschil.
Bij vrienden, je zegt het zelf. Nu als je een wildvreemde was en dat je niets kwam brengen, maar iets kwam meenemen, ben je dan nog zo zeker dat je die hond zonder kleerscheuren kon passeren?

Mijn moeder kan hier ook binnen hoor. Mijn honden kennen haar en er zijn nog mensen waar ik zo goed als zeker van zijn, dat ze hen niets zullen doen, maar een hond ruikt ook de intenties van iemand. Jij had geen slechte intenties. Maar van een inbreker kan je dat dus niet zeggen.
Mensen die ik ken hebben een Boerbull-teef. (65 kilo, mannetjes tot 85 !). Dat zijn honden die in Zuid- Afrika gebruikt werden om de kudde's te beschermen tegen onderandere leeuwen. De eerste keer dat ik daar binnen kwam, kwam dat beest naar me toe gelopen, en besnuffelde mij eens. Dat zijn echte spierbundels , die honden, met schouders zo breed als een mens, en een grotere kop als wij, vol tanden zo lang en dik als kleine kindervingers...Maar zeer lief deed die met mij, kwam gewoon aan mijn voeten liggen (mischien om me beter in't oog te kunnen houden)
Toch denk ik als ik daar nog eens terugkom, maar dan alleen, gemaskerd, en met een grote zak bij me, om van alles in weg te steken, dat ze dan anders zal doen
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden