Ja, maar politieagenten gaan, zeker in gebieden met een strenge wapenwet graag bij het corps om de revolverheld uit te hangen. Kijk maar wat er in New York, de staat met de strengte wapenwet in de VS zoal gebeurd:
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...henation/nypd/
Killercops zijn gewoon een plaag. Die agent sloeg door. Jammer dat er geen gifslang in dat terrarium zat, die hem een fatale beet kon geven.
Die man was de dolle hond. Ik begrijp dat een 3 jarig hond wil spelen en daarbij wel eens je broek kan grijpen. Moet men daarvoor het dier doodschieten? En dan nog in nabijheid van kinderen?
Die korpschef is door zijn reactie de lafste hond die ik al ooit gehoord heb. In plaats van toe te geven dat zijn collega in fout ging, gaat hij zich nog wat belachelijk maken.
In ieder geval: ik heb familie in Temse en ga wel eens zien of ik viavia niet in contact kan komen met de door een blauwe beest getroffen gezin, want ik leef echt met die mensen mee.
En die agent: ik hoop dat hij ook een zware nachtmerries mag krijgen. De enige manier waarop hij in mijn ogen nog ooit de held kan uithangen, is door te gaan als Kitty Van Nieuwenhuyzen.