28 februari 2004, 11:29
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
U sleept er nogal vaak het woordje "demoniseren" bij, merk ik. Komt haast voor in al jouw postings.
Ja hoor, voornamelijk om de zelfverklaarde politiek correcten op hun demoniseringsfixatie te wijzen. Die schijnen ze niet te willen/kunnen inzien, want eigenlijk is ze niet erg compatibel met hun gekir over verdraagzaamheid. Dus kan ik ze niet genoeg met hun scheinheiligheid confronteren.
VB-nachtmerries ? Daar lijdt u duidelijk onder. Een goede tip : hou uw p.c. geïnspireerde angsten onder controle.
Of juist dé droom van het VB ? Slapend rijk worden. Door het cordon en de partijfinancieringswetgeving die uw partij(en) decennialang ondersteunen. Ha ha.
Die partij is intussen schatrijk en wat doet ze ermee ? Toch effe hun VISA in de gaten houden (of is het AMEX ?  )
Zeker doen. Je weet maar nooit dat ze in de sporen van de Spa gaan lopen.
O ja, die utopische prietpraat waar u het over hebt verwijst vermoedelijk naar de Vivant-ideeën die ik aankleef. Spijtig, want u zal over afzienbare tijd in die "utopie" moeten leven.
Wat bedoel je met afzienbare tijd : in het hiernamaals ?
Maar liever dat dan een holocaust, nietwaar, waar u als ervaren studentje uiteraard niets van afweet.
Ik ben al lang geen studentje meer : m'n hoofd op het hol laten brengen door profkes die de holocaustgeschiedenis tot in den treure blijven herkauwen om op p.c. wijze hun uniefsubsidies los te peuteren, dat lukt niet meer.
U hebt ervaring zat en gaat dat effe diets maken aan 50+-ers. Val niet van uw pied-d'estalleke hé ! 
|
Nee hoor, bedoeling is sommige 50+ duidelijk te maken dat de holocaust history is en hen aan te moedigen in het heden te leven en maatschappelijke hedendaagse problemen niet steeds te benaderen met holocaust-doemdenkbeelden, maar gewoon met een realitische kijk op en aanpak van de zaken. Sommige mensen die niet kunnen los laten, hebben het daar duidelijk moeilijk mee.
|
|
|