Het idee (en de letterlijke knip en plak) komt uit deze draad;
klikkerdeklik
Trouwens; dit is een leuk concept voor nieuwe draden.
Geef 'em een titel en post 2 compleet verschillende openingsposts die passen bij die titel. De ene in gewone letters, de andere in kleintjes zoals hier.
Grote voordeel is dat je plaats bespaart, 2 topic is 1, zo kunnen er dubbel zoveel draden op de eerste pagina! En als je 1 topic gelezen hebt heb je er ineens 2 gelezen! Meer draden en veel sneller lezen!

Bovendien kunnen er interessante links gelegd worden tussen de 2 uiteenlopende onderwerpen (al is dat in deze draad nog niet echt gebeurd maar wat niet is kan nog komen). Ik geef toe; dat is nu niet direct het spannendste voordeel maar het telt.
Ik ben alvast voor!
Iedere draad die gestart wordt moet de keuze bieden aan 2 onderwerpen.
En u?
Wanneer ontwikkelt men nu eens een gazonsoort die maar een cm of vijf lang wordt en dan stopt met groeien? Volgens mij is dat niet zo verschrikkelijk moeilijk maar ik vrees dat de grasmachine-lobby hier een stokje voor steekt. Als er al een grasmachine-lobby bestaat natuurlijk maar ik vermoed van wel want anders was er al lang niet-hoger-dan-vijf-centimeter-gazon. De schurken! Elke week 2 uur aan mijn been door hun schuld!
Vandaar; voor mijn part; de nobelprijs voor degene die dit soort gazon ontwikkelt. Dat zou nog eens iets zijn waardoor we echt tijd uitsparen.