Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2008, 20:59   #7
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiberius CA Bekijk bericht
Waarom is Adriaan H van dit forum verbannen?
Wegens een te hoog aantal strafpunten. Zoals reeds eerder aangegeven zal de moderatie bans niet verder publiek verantwoorden en er wordt zeker niet meer over bans gediscussieerd.
Citaat:
Ik begrijp wel dat de moderatoren bij wijlen graag eens iemand bannen, maar zou het niet meer opportuun zijn diegenen te bannen wiens IQ klaarblijkelijk onder de 60 ligt ipv die wiens IQ er duidelijk boven ligt?

*knip*

Ter conclusie vraag ik dan ook met aandrang dat elke banneling gratie krijgt, al is het maar omdat ons aller Prinses Eleonore geboren is. Of gedoopt. Of weet ik veel, de Prinses heeft zeker iets fantastisch gedaan, en dát, beste vrienden, is wat telt in het leven.

*knip*

Ad Maiorem dees forum Gloriam!
Ik raad u ten stelligste aan de persoonlijke aanvallen ten aanzien van andere forummers achterwege te laten, tenzij u uiteraard ons de pret wil gunnen van u te kunnen bannen.

Op p.be mag iedereen mee discussiëren, ongeacht het IQ van de persoon in kwestie, op voorwaarde dat ze zich aan onze regels houden. Daar is zelfs geen geboorte van een prinses voor nodig.
tronca is offline