Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2008, 17:46   #141
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Wel, ik geef toe dat ik de nationaliteit van die daders niet ken, maar ik WEET dat ze ziek zijn en dat de maatschappij niet alleen zichzelf, maar ook die ploerten geen dienst bewijst met hen een hand boven het hoofd te houden.

Deze jongens zijn het product van onze losgeslagen maatschappij waar geen regels en normen meer zijn en waar ze er zich dan maar gaan toeëigen naar goeddunken. Vrouwen verkrachten hoort daar nu ook bij.

En verder gebruiken ze dus de tradities van hun voorouders als excuus voor hun walgelijke daden, omdat ze terecht weten dat ze er mee op sympathie kunnen rekenen bij een bepaald deel van de bevolking, dat van zichzelf walgt.
Met die daders is ontegensprekelijk iets grondig mis. Wat de oorzaak is weet ik ook niet (en pretendeer niet het te weten zoals een aantal hier) Sommigen menen alles ervan te weten. Niemand verdedigt hier de misdaad die ze begingen. Of datt wat dan ook met hun voorouders te maken heeft is een zinnetje van die journalist.

PS, heb jij geen "déj�* vu" naar de eerste dagen na de moord op Joe van Holsbeeck? Ik wel en geweldig sterk.

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 juni 2008 om 17:49.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden