Discussie: Ideeënfabriek
Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2004, 22:48   #9
eastblock
Vreemdeling

eastblock's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filippicus
En dan het lukraak contacteren van "mooie" meisjes en niet vragen om lid te worden, maar meteen om voorzitter te worden en een afdeling op te richten, dat is bijna walgelijk.
daar heb ik toch serieus mn twijfels bij...

als het dan nog ooit gebeurd is , is dat zeker een alleenstaand feit en geen regel...

denk dat jij dat zelf ook wel beseft...ik merk dat genoeg in de animokringen waar ik deel van uit maak.

Citaat:
Wat voor zin heeft het immers je aan te sluiten bij een groep waar je het niet mee eens bent
als je fundamenteel niet eens bent met een partij moet je er inderdaad niet bijgaan, mij zul je niet lid zien worden van bvb rechtse partijen .
maar een partij zal toch nooit 100% aan je eigen idealen voldeon,
sp-a heeft ook standpunten waar ik het nniet over eens ben, en er ontbreken soms ook dingen vind ik , maar daarom zit ik ook in Animo om via deze weg toch enigzins mn mening kan uiten over bepaalde dingen en mee kan bouwen aan , al zijn het maar plaatselijke , projekten en acties...

en ik weet ook goed genoeg dat daarom niet al mn gedachten sp-a punten worden, verre van, maar het is in kleine kringen dat soms grote &belangrijke dingen gebeuren...
politiek gebeurt volgens mij niet altijd in brussel maar een groot stuk in de lokale kringen, waar echt dingen gebeuren, daar kun je politiek "zien".

dus. het is niet omdat je het niet volledig eens bent met een groep, dat je meteen je rug moet keren en apatisch toekijken, je moet zelf proberen iets uit te maken.

(khoop da ge een beeetje begrijpt wa k bedoel)