Discussie: KIndergeld
Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2008, 12:17   #7
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ons gezinnetje krijgt hier 500euro per maand. Ik denk dat mijn kinderen 600euro vreten, 400euro goederen kopen en 200euro schoolkosten hebben.
Dus ik zou niet weten dat het bedrag hier de lading dekt, of dat je op een of andere manier uw kinderen kan kweken met dat bedrag.

Ik pleit hier niet voor meer kindjesgeld. Persoonlijk zou ik alles regelen via het belastingsstelsel, omdat het feitelijkg een verschil maakt waar het geld in het gezin terecht komt. Een kwestie van de dienst en die administratie te kunnen afschaffen.

Daarnaast denk ik dat het zou mogelijk moeten zijn dat een werkgever de opdracht krijgt om een loon op een split manier uit te betalen aan drie rekeningen, bvb moeder - kind - vader

En wat die intelligente bankkaart betreft, Isabelle heeft duidelijk nog geen fantasie over de mogelijkheden van informatica
je antwoordt niet echt op mijn vraag.
Wat met een kind dat bijna geen voedselkosten heeft maar wel een torenhoge medische factuur?

Waarom zouden mensen zoveel geld moeten geven als ze, eens ze er iets van terugzien, het niet eens kunnen investeren zoals ze dat willen?