Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2008, 16:07   #34
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar Bekijk bericht
Je hebt het nochtans in elke discussie rond het communautaire over de Belgicistische dogma's van kleinlinks.
Jij bent degene die er hier over begint.

Citaat:
Gisteren in de krant gelezen: Herwig Jorissen van de metaalcentrale van het ABVV wil dat het ABVV meer meegaat in het communautaire verhaal. Je kan misschien samenwerken met hem? Of je je daarmee populair gaat maken bij de strijdbare militanten en delegees is een andere vraag... (Hij was trouwens tegenstander van de acties rond koopkracht van vorige week)
Ik ken Herwig Jorissen niet en als die tegenstander was van de acties dan wil ik die ook niet kennen. Voor u zijn al degenen die "meegaan met het communautair verhaal" per definitie dezelfden blijkbaar. Zullen we anders nog eens een rondje trotten-zwart-maken doen?

Citaat:
Voila nu doe je het weer.
Ik reageer gewoon.

Citaat:
Zie, wat ik wilde duidelijk maken is dat het zeer goedkoop is om mensen voor dogmatici uit te maken.
Je gebruikt het nochtans zelf ook. En ik had het hier niet over dogmatisme, het ging over de tactiek van links gedurende de zogenaamde politieke crisis.

Citaat:
Wat maakt uw Vlaams nationalisme minder dogmatisch als mijn overtuiging dat de Vlaamse en Waalse arbeider vooral zal verliezen indien we pleiten voor meer regionalisering en stuff?
waarom blijf je daarover doordrammen, het ging hier helemaal niet om Vlaams nationalisme.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden