Discussie: Blok aan de macht!
Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2003, 11:28   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dosz
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Mja, maar ik was vooral geïnteresseerd in het alternatief dat het Blok zou hebben voor een multiculturele samenleving.
Het Blok zal ook wel weten dat daar geen alternatief voor is.
De multiculturele maatschappij is al een feit. Dat terugdraaien gaat niet meer. Er hadden wel veel eerder maatregelen moeten genomen worden in verband met inburgering en taalkennis maar er is een aanzet. Wel alleen omdat er zo'n "hogen nood" ontstond, maar kom.

Stemrecht mag er enkel zijn voor degenen die Belg worden. De dubbele nationaliteit moet verdwijnen wegens discriminerend voor de Belgen. Vrouwonvriendelijkheid en antihomostandpunten moeten openlijk afgekeurd worden wegens niet in overeenstemming met onze normen en waarden. Verplichte uithuwelijking van kinderen moet zwaar gestraft worden. Partnerinvoer uit de thuislanden van nieuwe Belgen moet door gepaste maatregelen ontmoedigd worden. Er moet druk van overheidswege komen om de taal te leren. Een heel goede hulp hierbij is hen kabeltv in huis te doen halen opdat de kinderen met de taal en gewoonten van hun gastland vertrouwd geraken. Ouders moeten verplicht worden hun kinderen niet alleen naar school te sturen maar ook om hen te stimuleren een diploma te behalen. Ze moeten extra gemotiveerd worden om naar de oudervergaderingen te komen opdat ze ook weten wat er precies schort en wat ze eraan kunnen (helpen) doen. Om aan werk te geraken is immers een diploma nodig. En om aan een diploma te geraken moet je de taal beheersen. Heb je werk dan veroorzaak je minder of geen problemen en wordt je vanzelf beter aanvaard in de maatschappij.
Als dat allemaal gebeurt zie ik geen reden om nog tegen de multimaatschappij te pruttelen.

En opnieuw!!!

Knuppel for president!!
Kan ik je echt niet overtuigen knuppel
De politiek is veel té goed voor Knuppel.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden