Los bericht bekijken
Oud 29 februari 2004, 19:48   #291
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
8)
Al enige malen geprobeert met U te debateren, maar U springt steeds van den os op de ezel!
Dan mag je me daar steeds op wijzen.
Ook het naast mekaar kwooten van mijn (volgens u) switchende of flucturende gedachten, zou me misschien tot inkeer brengen.

Citaat:
Dus het is gemakkelijker een ezel te leren lezen, dan met U te debateren!
En wat denk je dat daar de oorzaak van is?

Had je trouwens nog iets zinnigs over deze stelling te zeggen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®staaf
1/Bij verslag over een crimineel feit, is de afkomst, opinie, religie, van de dader niet relevant.
De journalist of bladvuller van rioolblaadjes, die dit onderwerp behandelt, mag kiezen of hij die details al dan niet vermeldt.
Doet hij dit op selectieve wijze, dan snuif ik zijn verborgen agenda: stigmatisatie en discriminatie van de groep waartoe de crimineel behoort

2/Bij beoordeling voor de rechtbank van een crimineel feit, mag de rechter de afkomst, opinie, religie van een crimineel niet in rekening brengen of als bezwarende of verzachtende omstandigheid aanvoeren (tenzij anders voorzien in de wet)
Doet hij dit toch, dan discrimineert hij , en is hij zelfs strafbaar, en behoort uit zijn ambt ontzet te worden.