Los bericht bekijken
Oud 29 februari 2004, 20:30   #306
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Die kinderen van die Marrokaanse importbruidjes hebben op school vaak een taalachterstand omdat ze thuis Berbers of Arabisch spreken.
En door die Nederlandsonkundige Marrokaantjes voel jij je bedreigd?
Dan kan je je evengoed bedreigd voelen door elke Belgische stotteraar met taalachterstand die zijn spraak- en taal-achterstand of schrijfstoornissen bij de logopedist(e) laat remediëren, en zo zijn er nogal wat. Ik zou ze niet graag voederen, maar ben er niet bang voor, wat ook hun afkomst moge wezen.

Citaat:
Moslims (of toch zéker de funi's) vinden dat ze superieur zijn aan Christenen.
En?
Is het misschien omgekeerd?

Citaat:
Die allochtone jongeren worden opgehitst tegen de Vlamingen en vaak hebben ze op school een taalachterstand. Die fundi's willen de sjaria invoeren in Vlaanderen.
Ik snap het.
Ze willen de sharia invoeren zoals Kardinaal Joos opnieuw de Mechelse Kattekismus wil opleggen.
Met dat verschil: Joos mocht dat op TV komen verkondigen.
Die rakkers van het AEL hoorde ik daarentegen nooit vertellen dat ze de sharia wensen in te voeren, maar dat is misschien te wijten aan hun taalachterstand, waardoor de VRT hen niet binnenliet. 8)

Citaat:
Ze wanen zich superieur.
En het is andersom?
Nietwaar?

Citaat:
Vlaamse scholen zijn niet goed genoeg voor de "superieure" moslims. Luister maar eens goed naar Abu Jah Jah. Wij hebben één van het beste onderwijs ter wereld, zéker in verhouding met de prijs en die achterlijke idioten lopen te morren en eisen moslimscholen! En de huwelijksmigratie blijft maar voortduren! Vergeet ook niet dat het geboortecijfer bij Vlamingen heel laag ligt, maar niet bij die moslimfundi's. Nu, als jij de sjaria wilt... Ik alvast niet. Bovendien hoeven de autochtonen in Borgerhout niet te pikken dat ze als minderwaardig beschouwd worden.
Allemaal goed en wel.
Ik hoef eigenlijk van niemand opnieuw religieuze derrie.
Niet uit Rome, evenmin uit Mekka.

Een (idioot) idee propageren, lijkt me nog steeds minder gevaarlijk dan daadwerkelijk een hand afkappen.

Hoorde ik trouwens onlangs niet uit Vlaamsblokhoek de roep weerklinken om Moslims volgens hun eigen sharia-wet eveneens te berechten en verminken?

Hoedanook vind ik bij geen van uw grieven een verband noch een relevant argument, aangaande de lopende discussie over al dan niet groeiende criminaliteit vs. onveiligheidsgevoel.
Stefanie is offline