Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2008, 10:15   #1
sfinx666
Banneling

Standaard Mensenhandel in Genk

Vier Genkenaars hadden een lucratief handeltje in jonge meisjes opgezet, onderandere om hun eigen cocaïne-verslaving te bekostigen . Ze lokten hun toekomstige slachtoffers aan de uitgang van afkick-centra, door daar met crack-pijpen te staan zwaaien. De meisjes die toehapten, en hun ontwenningskuur over de haag zwierden, werden dan op crack getrakteerd. Een beetje later mochten ze beginnen terugbetalen: door seks te verschaffen. Aan de vrijgevige Genkenaars, en die hun talrijke klanten.
Ze boden de meisjes ook gewoon te koop aan: voor 500 euros werd men dan "eigenaar" van een jonge crack-hoer, die men dan wel met crack moest voederen elke dag. Deze kon men dan natuurlijk kopen bij de vier Genkenaars. Dat kostte dan wel elke dag nog eens bijna 500 euros. Om het rentabel te houden werden de kersverse eigenaars van de meisjes op hun beurt pooier.
Het is de eerste keer dat de federale politie van Tongeren zulke seks-bussiness ontdekt, maar ze vrezen dat het de top van een ijsberg is...
Eén klein detail, en ik weet niet of het racistisch is om het er bij te vermelden: de vier "Genkenaars" zijn van Turkse afkomst . Persoonlijk voel ik me verplicht om dit erbij te zeggen, om de échte Genkenaars geen onverdiende slechte reputatie te geven.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden