Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2008, 18:53   #154
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
Bij voorbeeld? En zeg nu aub niet toerisme, want das geen meerwaarde, aangzien het gewestelijk is, de Walen zijn niet dom hoor..
Walen hebben meer danje denkt, alleen mensen die initiatief willen nemen, worden eerder tegengewerkt dan gestimuleerd.

Je moet Wallonië niet beperken tot Charleroi en Mons he!

Toerisme is dan weer vooral voor de ardennen, maar ik kan je verzekeren dat er hier veel hardwerkende Walen wonen die gerust de vergelijking met de Vlamingen kunnen doorstaan.

Walen hebben veel ruimte en veel werkkrachten, wat Vlaanderen mist, maar veel Vlamingen hebben de troeven van Wallonië ontdekt en maken er gretig gebruik van!!

Als Wallonië zich kan ontdoen van de PS mentaliteit, die gelukkig niet overal heerst, dan kan Wallonië rap groeien en de evenknie worden van Vlaanderen.

Als de Vlamingen eens begonnen met alle Walen niet over dezelfde kam te scheren , zou er al minder wrevel zijn: de Walen worden door hun politici veel te weinig gestimuleerd en zeker nu , door hun politiekers verwaarloosd: alles draait om Brussel!!

Trouwens: wie gijzelt reeds een jaar lang gans België?? Niet de Walen he, maar een handjevol dikkenekken uit het Brusselse, gesteund door de Franstalige politiekers, maar zeker niet door het overgrote deel van de Walen!!

Sinds ik zelf hier woon, zie ik de realiteit wel wat anders!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden