Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2008, 15:11   #47
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
U hebt zich net kandidaat gesteld voor zware geld en zelfs gevangenisstraffen.
De vigerende wet verbiedt namelijk niet alleen het ontkennen maar zelfs minimaliseren van deze zaken.
Zelfs nog maar beweren dat er maar 5999999 slachtoffers waren is dus al strafbaar. Zelfs indien je de over de jaren heen sterk gedaalde officiele cijfers per kamp als bewijsmateriaal zou aanhalen blijft dat zo en er zijn geen verzachtende omstandigheden voorzien!
Oppassen vriend!

Wat meteen ook aangeeft dat die wet enkel twijfels versterkt.

I.e. voor zover ik weet zijn de cijfers van de belangrijkste concentratiekampen ettelijke malen serieus gereviseerd. Toch blijft het totaal 6 miljoen. Dat soort zaken vind ik simpelweg te bizar om verdedigbaar te zijn.

Het maakt an sich toch ook niks uit hoeveel miljoen slachtoffers er precies waren? Wordt het minder erg als blijkt dat er 2 miljoen minder waren, wordt het erger als blijkt dat het er 2 miljoen meer waren?

Waarom moeten we trouwens voortdurend geindoctrineerd worden met de misdaden van Nazi Duitsland? Heb ik een soort erfschuld of zo? Nochthans ben ik 30 jaar na WO2 geboren en tussen mijn voorouders zaten ook geen kampbewakers, laat staan top nazi's....
Rr00ttt is offline