Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2008, 22:22   #53
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikey32 Bekijk bericht
Een paar jaar geleden ben ik naar het zuiden van Marokko geweest. En daar lachen ze met de meeste Marokanen in België. Volgens hun zijn zij geëvolueerd en zijn de migranten gewoon blijven denken zoals 40 jaar geleden.

En die drinken daar bier en wijn ! (allez, niet in het openbaar)
En 't is begot nog goeie wijn ook
En ik heb daar maar 2 of 3 vrouwen met een sluier gezien. En die kinderen gaan daar naar school... nog nooit zoveel kinderen en scholen gezien.
Maar ja... drugsdelict = bak in, diefstal = bak in, ... ik kan me voorstellen dat al die jongeren graag naar school gaan, als ze ook maar iets proberen uit te steken zoals hun leeftijdsgenoten hier, dan zitten ze daar constant in den bak. We zijn daar een gevangenis voorbijgereden... alleen al den buitenkant doet U huiveren. Goeie wijn en vriendelijke mensen (en het was niet in een toeristisch gebied he)... eigenlijk kun je dat totaal niet vergelijken met de meeste migranten van hier.

Het zou onverantwoord zijn om alle criminele migranten van hier terug naar ginder te sturen... kunnen we die niet gewoon naar Wallonië ofzo sturen
Dan kan Maingain daar een beetje staan tegen zeveren... dan zijn we van diene gast ook rap vanaf.
Ik denk toch dat er hier een generatie verloren aan het gaan is die geen toekomst heeft door hun eigen schuld,ze moeten hun kansen benutten en dat
laat te wensen over.