Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT
Trouwens, t'is geen bert bibber en fabi, maar 'Zijne Majesteit de Koning' en 'Hare Majesteit Koningin Fabiola'.
|
Ik ben ze tegen gekomen, uw fabi. Allee, dat dacht ik aanvankelijk tot ik voldoende genaderd was. Het was midden in een wei.
Ja, een mens kan zich vergissen hé. Dat komt door die hooimijt die ze steeds op haar hoofd draagt hé.
Denk jij nu echt dat daar ook maar één druppeltje blauw bloed in zit? Ontwaak man uit je sprookjeswereld. Het zijn doodgewone stervelingen net zoal jij en ik en alle andere. Er is hoegenaamd niet de minste reden om ze eerbetoon te geven. Open terug je geschiedenis boeken en ga terug tot het ontstaan van bevolkingsgroepen en landen.
Adel zijn wat ze zijn door hun afstamming, een afstamming van moordenaars, rovers, dieven, verkrachters en uitbuiters, en wat dat laatste betreft, is het nog geen moer veranderd. Ze hebben door de eeuwen heen kunnen blijven stand houden door incest. Het zelfde geld voor die andere soort hoog gewaardeerde, de kardinalen en pausen. Ook zij hadden hun legers en zijn geworden wat ze zijn door incest, roven, onteigenen, stelen, bedriegen, moorden,…..
Vertel jij me nu eens wat jij daar zo lovenswaardig aan vindt aan die opgedirkte parasieten en aan welk recht je het toeschrijft dat gans die bende massas geld moet toegestopt krijgen?