Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
circe, Shaddy, Pick Nick & C° gebruiken de allerradicaalste interpretatie van de islam en projecteren die op alle moslims. Een godsdienst zo radicaal mogelijk interpreteren zegt veel over wie het doet: er is idd. een kleine minderheid van de moslims die fundamentalist zijn, er zijn ook misdadige moslims (zoals er misdadige vrijzinnigen, katholieken en sikhs zijn), maar in de ogen van circe, Shaddy, Pick Nick & C° zijn alle moslims fundamentalisten en dus misdadig of potentiëel misdadig... in de paranoïa van circe, Shaddy, Pick Nick & C°
|
De gematigde islam bestaat niet. Van zodra de vermeende "gematigde" moslims in de meerderheid zijn, is het om zeep voor de andersdenken of andersgelovigen. Het is mijn burgerplicht mijn medemensen hierover te informeren zodat ze zich niet meer laten misleiden door de "nieuwe zwarten" van de 21ste eeuw. Het positieve is dat ik eigenlijk helemaal geen inspanningen moet doen ; de moslims doen het werk zelf door hun hoge criminaliteit en hun integratieonwil waar ze zich ook ter wereld vestigen. Ooit al meegemaakt dat ze positief in de media kwamen? Blijf jij maar moederziel op je achterste pootjes keffen, veel zal het niet uithalen. Zeker niet als je je op sleeptouw laat nemen door een bekeerlinge die zichzelf tot de risée van alle bestaande fora en lezersrubrieken heeft gemaakt.