Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Bij zulke commentaren springt ook bij mij het hart op in mijn Vlaamse borst.
Echter: Moeten wij nu blij zijn met het feit dat diegenen die ons volk zouden moeten verdedigen eens te meer met hun neus op de onontkoombare feiten worden gedrukt?
Moeten wij blij zijn omdat eens te meer duidelijk wordt dat er met dit Wallonië geen land valt te bevaren?
Moeten wij bijgevolg blij zijn dat het eens te meer buitenstaanders zijn die onze leiders verplichten om verantwoordelijikheid te nemen?
Mogen wij er trouwens van uit gaan de onze verkozenen wel degelijk hun verantwoordelijkheid zullen nemen?
Neen...wij zouden moeten beschaamd zijn dat ons volk eens te meer wordt te kakken gezet op het nationale en internationale forum als een volkje waarbij de sukkelige indulgentie vervaarlijk flirt met stompzinnige lafheid.
Generaties lang hebben wij ons door Wallo-Brux laten leegroven en vernederen met de kundige collaboratie van de door ons volk bejubelde verkozenen.
En nu zouden wij dus moeten blij zijn dat onze vertegenwoordigers moreel (lees:electoraal) verplicht worden om eindelijk naar hun achterban te luisteren?
Als de geschiedenis van dit land mij iets heeft gleerd dan is het dat in de eerstkomende dagen/maanden onze verkozenen het op een akkoordje zullen gooien om hun postjes veilig te stellen. Die postjes worden enkel en alleen vedeeld met het goeddunken van het Belgofiele establishment.
Enkel wanneer dit imminente verraad van onderuit staalhard wordt afgestraft
hebben wij een schijn van een kans.
Ik vraag mij bijgevolg af of de radikalisering in Vlaanderen in dit verband voldoende is voltrokken.
Gezien de ongebroken macht van de anti-Vlaamse VRT en andere media én de laffe/domme houding van het Vlaamse kiesvee heb ik redenen te over om hiervoor te vrezen.
|
Ik denk het ook. Het is nog te vroeg om te juichen.