Discussie: Afstuderen
Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2008, 16:31   #15
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Heb nu een job met gsm en abonnement betaald door de zaak
Truth be told... Ik lever nogal wat ondersteuning aan lusers (ik durf ze geen users noemen) en ik kreeg een maandje of vier van een van hen enige commentaar:

Hij: Ja, we zaten hier in problemen vanaf 7 uur en jij komt pas binnen om 10 uur dertig.
Ik: Mja... Jij komt voor de files en ik erna. Dat mag volgens de flex time policy.
Hij: Kan je ons je gsm nummer geven zodat we je kunnen bellen in zulke gevallen?
Ik: Nee, dat is een prive gsm. Daar bellen enkel de mensen naartoe die ik prive ken.
Hij: Gij hebt gene gsm van het werk dan?
Ik: Nee, en ik wil dat ook niet. En met al die kostenbesparingen hier kan ik me inbeelden dat ze gaan uitvlooien wat ik prive bel.
Hij: ja maar vraag dan een gsm aan... ge zijt onze support!
Ik: En denk je nu echt dat ik een gsm op mijn nachtkastje ga leggen om wakker gebeld te worden rond 6 uur 's ochtends en een beetje minuten en dat ik dan meteen in mijn auto ga springen om te komen helpen?
Hij:....
ik: trouwens... een gsm met abbo op kosten van het bedrijf is me nooit aangeboden en ik zou dat ook niet willen.
Hij: Maar vraag dat misschien eens aan uwen baas.
Ik: Ik ben geen vragende partij. De hele dag heb ik een DECT telefoon aan mijn broek hangen. Waar in het gebouw ik ook ben en zelfs buiten met een sigaretje ben ik bereikbaar. Ik ben altijd telefonisch beschikbaar en daar moet het bij blijven tijdens de uren dat ik er ben.
Hij: Maar ge kunt misschien ne gsm krijgen en gratis bellen.
Ik: Nope... Ik heb al een GSM met een pre-pay kaartje en die doet vooral dienst als mijn wagen in panne staat of mijn vlucht vertraging heeft voor de mensen die me komen ophalen van een luchthaven.
Ik (nu ambetant): Reken maar dat ik nooit ga slapen met een gsm op mijn nachtkastje.

Dat is fout. Bij elke dag ziek of verlof weet mijn baas mijn mail adres voor het geval er iets flink fout gaat, maar niemand kan me ooit bellen zonder dat ik dat wil. Als ze willen dat ik een gsm van het werk heb en daarbij denken dat ik altijd beschikbaar ben, dan mogen ze hun gsm houden. Ik heb een 80 euro modelletje met kleurenscherm van 3 jaar terug en nog mooi ook. En handig als je wagen niet meer vooruit wil.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 juli 2008 om 16:31.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden