Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2008, 17:30   #49
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mams Bekijk bericht
Dat is wat er nu al een tijd gebeurd,ik ga hier mee aan onderdoor.Financieel ook.Want ik heb geen inkomen voor 2 mensen,maar als invalide voor samenwonenden,en dat is het laagste,als alle rekeningen zijn betaalt,dan is alles wel degelijk op.Hij weet het heel goed,want ik vertel hem duidelijk wat de situatie is.De wijkagent proberen,misschien,alhoewel er niet veel dingen indruk op hem maken,hij kent ook de rechten van iemand en de zijne zeker.Dat is het nadeel dan weer van iemand die zo is en toch slim is.Neen ,het is werkelijk zo ,dat ik voor hem het beste wil,maar ik mag er zeker niet mee onderdoor gaan,want dat is er nu wel een beetje aan het gebeuren.En dat verdien ik ook niet .
Volgens mij besef je dus ook goed genoeg dat je zowat alles hebt geprobeerd en dat je nu stilaan hard moet gaan optreden hé ...
Soms is een koude douche het enige wat iemand kan wakker maken... Geen van jullie beide kan zo verder , dus zal je die knoop moeten doorhakken , voor je er zelf aan tenonder gaat ...
Trek dat i-net van z'ne pc maar al eens uit om te beginnen , laat merken dat je het meent en sleur hem mee naar het ocmw of zo , die kunnen mss advies geven ivm. een huurwaarborg waardoor hij toch aan een studio kan geraken ... Een leefloon zou hij iets te makkelijk vinden , dus hopelijk kunnen ze hem daar op de één of andere manier motiveren om te werken ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden