Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2008, 07:47   #2
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
Vandaag op de site van het laatste nieuws.

De moeder van de doodgeslagen peuter Miguel doet haar beklag in de media.

" wat ze ook zeggen, ik ben geen slechte moeder"

Nog steeds zit ze dat monsters van een kindermoordenaar te verbloemen.
Enkel uit dit feit kan ik opmaken dat ze wel degelijk een slechte moeder is en dat ze minstens even schuldig is als dat monster zelf.

Ik heb geen medelijden met dat mens, zo'n mensen verdienen geen kinderen.
Trouwens ik weet je mag niet oordelen op uiterlijk maar als je de foto bekijkt van die moeder dan kan ik er niet aan doen dat ik een beeld krijg van laat ik maar zeggen marginaal volk

Een goede moeder heeft geen relatie met een junkie! punt uit.

En je merkt goed genoeg of iemand enkel een jointje rookt af en toe of een hardcore gebruiker is.
Maar dan nog is dugs geen excuus, zijn daden zijn monsterachtig en ik hoop omdat het gerecht geen doodstraf kan uitspreken dat medegevangenen misschien wel het lef hebben om de rechtvaardige straf namelijk doodstraf uit te voeren. Of toch zeker dat hij af en toe een goed pak rammel krijgt.

En de moeder mag voor mij part wegrotten in de gevangenis ook hier zul je bij mij geen greinte medelijden vinden
Probeer dan op z'n minst wat medelijden op te brengen met het zusje dat achterblijft. Het is en blijft per slot van rekening ook h�*�*r moeder waarover jij hier zulke ongenuanceerde uitspraken lanceert. Het verlies is voor dat kind al erg genoeg zonder dat ze binnen enkele jaren misschien op internetfora te lezen moet krijgen wat mensen zoals jij haar moeder toewensen.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden