Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2008, 16:54   #7
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Probeer dan op z'n minst wat medelijden op te brengen met het zusje dat achterblijft. Het is en blijft per slot van rekening ook h�*�*r moeder waarover jij hier zulke ongenuanceerde uitspraken lanceert. Het verlies is voor dat kind al erg genoeg zonder dat ze binnen enkele jaren misschien op internetfora te lezen moet krijgen wat mensen zoals jij haar moeder toewensen.

Een moeder dat verzuimd haar kind te beschermen en bloot stelt aan doorgewinterde junkies en dan dit soort krapuul nog probeert te beschermen verlies haar rechten als moeder en is geen moeder.

En vermits de echte papa ook klacht tegen haar heeft ingediend en ze nu ook in verdenking is gesteld wil zeggen dat ik niet de enige ben die zo denkt.

Het zusje dat achterblijft is natuurlijk buiten Miguel het grootste slachtoffer maar als ik moet weten dat mijn moeder mijn broertje achterlaat bij een agressieve junkie (wetende nota bene dat hij de kleine soms al eens hardhandig aanpakte) dan zou ik haar hetzelfde toewensen of dat nu mijn moeder is of niet.

En het is in het belang van het kind(zusje) dat zij nu onder voogdij word geplaatst bij familieleden die wel in staat zijn voor haar een degelijke en zorgvolle opvoeding te geven en als niemand in de familie dit kan moet het meisje terecht komen bij liefdevolle adoptieouders punt uit.
slegie is offline   Met citaat antwoorden