Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2008, 17:08   #152
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Snel nieuwe elementen proberen te bekomen omdat je anders moet toegeven dat je bewering nergens op sloeg?
Met alle respect, maar daar gaat het wel degelijk over, hoor. Voor mij mag iedereen in dit geografisch grondgebiedje - waar ik nul en generlei waarde aan hecht - wonen. Als en slechts als ze dat doen met hun eigen middelen doen. Dat is de enige manier waarop je anderen hun leven niet kan bepalen op een negatieve manier.

Jij vindt van niet.

Dan is het toch logisch dat je anderen hun leven wilt beïnvloeden? Daar hoef je toch niet voor gestudeerd te hebben?

Voor alle duidelijkheid:
Citaat:
helemaal niet de intentie om iemand te zeggen wat hij of zij moet doen of hoe hij of zij moet leven!
Dat kan je op verschillende manieren. Circe wenst dat te doen door mensen 'daar' te houden. Daar verzet ik me tegen. Jij wilt dat door mensen naar hier te halen en daar belastingsgeld aan spenderen. Daar verzet ik me ook tegen. Beide manieren zijn het bepalen van het leven van onschuldigen.

Alweer: daar moet je toch niet voor gestudeerd hebben?

Edit: waarom overigens de focus op 'dit' topic? Verander jij per topic ofzo? Je bent een voorstander van sociale zekerheidsbijdragen. Idem met reguleringen & dergelijke. Dat heb je meerdere malen, met veel trots, vermeld. Je moet dan niet echt verschieten dat mensen je beschuldigen van het willen controleren van andere mensen hun leven. Je wilt dat - daar is geen ontkennen aan.

Je mag dat erkennen, hoor. Er zijn miljoenen mensen die dat willen. Je hebt een heel grote meerderheid in de samenleving die je steunt.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 19 juli 2008 om 11:38.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden