Discussie: Plan B
Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2008, 15:09   #10
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Hendrik Bekijk bericht
Er is ,nook een plan B van de walen. Dat heb ik via een belgicist achterhaald.
Voorbereidingsfase: aanleg van eigen luchthaven om Zaventem uit te schakelen(Luik of Charleroi), overdracht pensioenen van Vlaamse ambtenaren naar Vlaanderen(de gewesten), onafhankelijkheidsverklaring van Gewest Brussel-Wallonie met behoud van het Koningsschap van Albert II om België tegenover de buitenlandse instellingen te kunnen blijven vertegenwoordigen via exclusieve franstalige diplomaten.
Gevolg België heeft geen schulden meer, want de staatsschuld wordt naar Vlaandern verschoven.
De onafhankelijkheidsverklaring werd reeds uitgetest op RTBF, maar toen lag de schuld uitsluitend bij de Vlamingen.
Datum van uitvoering van het Waalse plan B: 21 juli 2008.
Uiteraard valt de regering.Men rekent er alleen op dat de Vlamingen hun numerieke meerderheid zullen gebruiken om alleen een regering te vormen die als Belgisch zal overkomen zodat er zelfs geen discussie komt over de staatsschuld.
Daar kan Bart Dewever een punt aan zuigen. De informatie heb ik gekregen van iemand op dit forum, samen met een vraag waarom art. 35 nu zo belangrijk was.
De vraag kwam via een privébericht.Dus iedereen op dit forum is gewaarschuwd, niet iedereen is hier als hij zich voordoet.
Misschien is dat ook bij mij niet het geval. Mijn voornaam is wel Karel, mijn tweede voornaam is Hendrik maar iedereen dent hier dat dat mijn familienaam is.
Heb je ook nog iets meer om dat scenario te staven?
Terloops, idd niet iedereen hier is "zomaar een forummer"
filosoof is offline   Met citaat antwoorden