Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2002, 11:14   #1
neutraal
Vreemdeling

Standaard

het is al afgezaagd maar toch nog steeds een probleem.
ik ben geen blokker maar wel een Vlaming. Ik heb mij nooit willen associëren met het blok omdat ik ervan uitging dat ze nog volgens nazi regime te werk gingen. maar als ik hun argumenten en visies bekijk over het vreemdelingenbeleid die ze willen uitvoeren en qua criminaliteit ben ik onder de indruk. ik ben maar naar een technische school geweest maar ik weet dat ik met echte Belgen te maken heb. wat moeten wij met een paarsgroene regering die in de mooiste villawijken wonen en wat weten zij over een normaal Vlaams sociaal gezin. wat weten die mannen over vreemdelingen. ik kom uit een mijnstreek en ik was de buitenlander. en nog steeds moet ik mijn mond niet open doen want ik heb hier totaal niks te zeggen. dat was zo op school, thuis, als men uit ging enzovoort. Wat wij kunnen leren van de vreemdeling is dat ze voor elkaar opkomen en hun ras en geloof superieur is. Ge zou bijna zeggen dat ze zelf extreem rechts zijn en geloof het maar. Ik ben soms ook niet eens met het blok maar het zijn mijn landgenoten. Ze zullen dan hoog uit op de voor laatste plaats staan van personen waar ik me wil mee bezig houden maar niet de laatste. Ik ben toch naar het leger geweest om voor mijn land ooit te vechten? Mijn woede en schaamte voor de huidige gang van zaken is echt goed doorgedrongen na een debat tussen de leider van het blok en een Turks of Marokkaans vertegenwoordiger in een laatste uitzending van zwart of wit van dit seizoen. En als ik het gewend was, mocht de blokleider zijn zinnen niet eens afmaken. En dat van de presentator omdat hij hem niet kon lijden. Ik schrok dat iedereen het normaal vond dat er 300.000.000 aan subsidie voor de moslim kerk wordt geschonken. En ons geloof dan? Dat op crashen staat. Gaan wij ons aanpassen aan hun? Heeft er iemand eigelijk met een Marokkaan of een turk geleefd in die regering? Enig besef hoe die ons uitlachen als ze ons bezig zien? Weten jullie hoe meedogenloos die mannen kunnen zijn? Weten jullie hoe groot de racist in iedere Marokkaan of turk is? Ik kan jullie er boeken van schrijven. Ik ken en niet toevallig de grootste rotzakken eruit en kan het niet meer aanzien dat zelfs jonge Belgen er naar opkijken. Verkrachtingen, overvallen met geweld en al het mooiste van hun moeder natuur heb ik al gezien. Enkele keren op een maand wordt mij ook eens gevraagd of ik hun niet kan uithelpen voor een schijnhuwelijk. Nog een crapuul die graag in het land van het zacht ei’ke wilt liggen.
Mijn antwoordt? HOU DIE MENSEN UIT MIJN LAND………..

Misschien moeten we het blok toch een kans geven want er is geen lul in deze regering die enig besef heeft van hoe dit uit de hand loopt. Ofwel moet er een ander partij komen. maar paarsgroen is een ramp. wacht maar af tegen het einde van hun ambt.
neutraal is offline