Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2008, 11:00   #199
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het is de vader die beslist naar hier te komen en zijn vrouw(en) en kind(eren) in het moederland achter te laten. Dit heeft niets met hoederecht te maken.
Dat dacht ik ook!
Waarom sleep je er dan plots het hoedrecht bij. En doe je alsof onze wet ervoor zorgt dat de plaatselijke wetten rond hoederecht plots vervallen??

Citaat:
en d�*t noem ik nu kinderen gebruiken uit winstgevend oogpunt. De Belgische wet geldt m.i. niet in Mali voor Malinezen. Tenzij jij denkt dat de Belgische wet wereldwijd geldig is.
als je nu al kinderen van hun moeder gaat scheiden omdat dat meer opbrengt dan zit je wel op een héél hellend vlak.
Kinderen vd moeder scheiden omdat dat meer opbrengt??
Als de vader het hoederecht heeft om god weet wat voor reden (wie weet is de moeder dood, ziek enzovoort), mogen die arme bloedjes niet naar hier komen omdat hun vader meerdere vrouwen met kinderen had (net zoals hier veel mannen meerdere vrouwen met kinderen hebben )? Dat is regelrechte discriminatie en je straft de kinderen ongeoorloofd voor een daad van één vd ouders!

Citaat:
Daar schrik je aardig van?
Geen enkele bron dus ... enkel fantasie.

Citaat:
ga dan naar ginder, pleeg een staatsgreep en stel een dictatuur in zodat jij de wetten naar jouw goesting kunt aanpassen. Zolang het niet met mijn geld is welteverstaan.
Geef jij mij maar eens een bron die aantoont dat het hoederecht vd ouder in het land van herkomst plotsklaps vervalt als een ouder de stap in het buitenland waagt, anders zitten we hier voor niets te discussieren.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden