Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2004, 12:30   #54
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde

Jongen, je ontkent gewoon wat bij een andere gelegenheid in Schamper heeft gestaan. Er zijn er genoeg die van dat debat perfect op de hoogte zijn en ja, het waren hogeschoolstudenten die dit debat als eindwerk hadden. Je mag veel, maar je moet niet denken dat je alles beter weet. En nee, het was geen vreedzame actie. Er was die avond heel wat schade.
Ik zou die editie van Schamper wel eens willen zien. En tussendoor merk ik op dat de "linkiewinkies" van Schamper in uw ogen blijkbaar objectieve journalisten zijn?

Voor zover ik hoorde werd het debat georganiseerd door één of andere zogenaamd kritische studentengroep aan de Gentse unief. Maar dat lijkt me niet het belangrijkste en het is al lang geleden dat ik gehoord had van dat debat van inmiddels meer dan 10 jaar geleden.
Dat debat is van een jaar later. Dat was KWerPS, een groepje dat zich afgescheurd had van Politeia. Iets dieper graven.

En al lang geleden? Waarom herhalen jullie dan altijd die 'raid' op de Bladijnberg. Is daar ooit een veroordeling van gekomen?
De Garde is offline   Met citaat antwoorden