Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2008, 16:45   #76
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
En nog leer je er niet uit.
Juist wel. Alleen ik denk met mijn brein , niet met mijn achterste zoals sommigen hier.

In iedere samenleving heb je gespuis en het gespuis bevindt zich altijd aan de onderkant van de samenleving. Dat zijn geen bankdirecteurs of architecten die mensen lastig vallen op treinen en bussen , het zijn de economisch zwaksten. De randgevallen. In onze samenleving zijn dat dus de romazigeuners , de marokkaantjes uit de achterstandswijken , de Polen en wat nog. Dat is perfect NORMAAL. Net zoals dat in de VS de gevangenissen vol zit met latino's en zwarten. Dat is ook perfect NORMAAL.

Het probleem is dat jullie die groep zo slecht kennen , dat jullie er iets anders van gemaakt hebben. Het komt niet omdat ze aan de rand van een samenleving staan , neen het komt door hun cultuur. Want kijk ze zijn "anders" .

Idd hoor , wij leren onze kinderen slaapliedjes en "ik zag 2 beren broodjes smeren" en laten ze kijken naar Bob De Bouwer.

Zij leren hun kinderen hoe je mensen hun zakken moet rollen en hoe je hen het snelst de keel overhaalt. Ahja , hoe komt het anders dat zij crimineel actiever zijn? Zie je poesje , da's een voorbeeld van met uw achterste denken zoals jullie dus hele dagen doen. En idd de wereld is veel eenvoudiger als je denkt zoals u , namelijk helemaal niet denken. Dat bewijst u op dit forum elke dag.
moser is offline   Met citaat antwoorden