Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
En het zijn ook vast allemaal 'belgen'.
Nee, serieus, al die feiten, die weinige kleine flutfeitjes die ik heb meegemaakt zijn alleen maar met nieuwe verrijkers, namelijk Marokkanen.
Oh, en nog een leuk detailtje: elke vrouw met beetje dure auto die ik ken is al eens en soms zelfs 2x gecarjacked in Brussel, of ten minste de autoruit ingeslagen en tas gepakt terwijl ze achter het stuur zat.
|
- Ik heb ooit een punker zien zijn lief in haar zwangere buik schoppen op klaarlichten dag op straat.
- Ik heb ooit een zwarte zien ruzie maken met zijn blanke vrouw en haar voorruit van haar wagen aan diggelen zien slaan met een baseballknuppel.
- Ik heb ooit een blanke agressieveling een vrouw die haar middelvinger opstak naar hem in het verkeer , van de baan zien rijden , terwijl haar kleine kinderen op de achterbank zaten.
-Ik heb ooit een Algerijn zien een Malinees de neus inslaan met een conservenblik sardientjes omwille van een akkefietje ivm zwartwerk. True Story !
-Ik heb ooit vier blanken weten een Noord-Afrikaan en zijn Belgische vriendin volledig tot moes slaan , omdat dat blijkbaar niet "gepast" was dat die een relatie hadden.
-Ik heb ooit 3 naar ik vermoed oostblokkers weten mijn hele huis leegroven , terwijl ik ze net zag wenrennen met mijn kostbaarste bezittingen toen ik terug kwam van mijn werk. Plezant , hé. Denk je dat ik nu iets tegen Oostblokkers heb ?
Enzov enzov ..
Da's wat anders dan een pickpocketverhaaltje , hé