Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2008, 19:44   #252
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ocelot[NL] Bekijk bericht

1Maar een 32 urige werkweek met loonbehoud is dan weer niet gunstig voor werkgevers en investeerders. Ik stel voor dat de 40 urige werkweek weer de norm wordt, en dat er extra geld wordt vrijgemaakt voor kinderbijslag voor moeders met jonge kinderen (waar dat nodig is). Dit kan bereikt worden met geld dat er bespaard wordt op buitenlandse uitgaven, en op het afschaffen van uitkeringen voor allochtonen en jonge volwassenen.

2Misschien een beetje fout geformuleerd, maar noodhulp moet wel blijven (bijvoorbeeld na zo'n ramp als de Tsunami in Z.O. Azië). Ontwikkelingshulp moet echter afgeschaft worden, dat vind ik geen verplichting van Nederland richting de derde wereld toe. Juist jij zou ook tegen ontwikkelingshulp moeten zijn, omdat je er telkens zo op hamert dat er geen raciale verschillen zijn.

3De blanke mens heeft haar oorsprong in Europa, zoals de zwarte mens haar oorsprong in Afrika heeft. Als ik over een Europese stad loop, dan wil ik niet het gevoel hebben dat ik één of ander Afrikaans land woon. Dat Afrikanen hetzelfde willen kan ik begrijpen, maar dan wel zo dat de blanken daar in rust en vrede kunnen leven en wonen.

4Ik heb het niet over gedrag, gedrag is cultuurgebonden lijkt mij. Ik heb het over atletisch vermogen, intellectueel vermogen, etc. Het mag duidelijk zijn dat niet alle mensenrassen hetzelfde gemiddelde niveau van intelligentie hebben, hetzelfde geldt voor atletisch vermogen.
1 een 32urenweek is nog steeds gunstig voor werkgevers die nog steeds massale winsten zullen maken. Iets minder dan nu maar dat is geen probleem als je zo een superwinsten maakt. Bij die superwinsten valt het kleine bedrag dat naart het buitenland gaat in het niets. Een hogere kinderbijslag moet trouwens ook op een bepaalde manier bereikt worden. Van belastingen. Werkgevers willen ook zo laag mogelijke belastingen. Wil je dan ook minder kinderbijslag gaan geven om de werkgevers te plezieren?

2 Ik ben voorstander van hulp van rijk naar arm. Het maakt mij niet uit welke nationaliteit die rijk of arm hebben. Rijken hebben immers meer om te delen.Geen ontwikkelingshulp zorgt er trouwensvoor dat meer mensen ontwikkelingslanden willen verlaten en naar ontwikkelde landen zoals nederland zullen vluchten. De armen zijn nog steeds veel talrijker dan de rijken, dus niemand zal deze mensenmassa kunnen tegenhouden. Geen grens, geen soldaat, niets. We kunnen er dus maar beter voor zorgen dat de welvaart overal op de wereld beter vespreid wordt, zodat mensen gemakkelijk over de wereld verspreid kunnen leven, ipv dat we allemaal op een kleine oppervlakte moeten leven.

3 de eerste mens heeft zijn oorspong in afrika. Zowel de europese als de afikaanse als de ameikaanse. Hierna is het alleen maar een verhaal van immigratie. Veel zon zorgt ervoor dat sommige mensen een donkere huidskleur kregen om zich te beschermen hiertegen. Gebieden met weinig zon, zorgden ervoor dat de huidskleur licht bleef. Er is geen enkele reden om aan te nemen waarom die migratiestromen niet zoals gedurende heel de geschiedins zouden mogen en kunnen doorgaan. Ik kan evengoed met iemand leven met een zwarte huidskleur als met iemand met een blanke huidskleur. Wat van belang is, is dat ik dezelfde waarden heb. Dat ik aan dezelfde dingen belang hecht. Dat heeft te maken met opvoeding en sociale omgeving en niets met huidskleur. Het is ook niet omdat ik een ros iemand zie , dat ik me plots in schotland of ierland voel.

4 Hoe meet je intellegentie. Met westerse maatstaven dan is het wel duidelijk dat westerlingen beter daarop zullen scoren. Met afrikaanse matstaven, dan zullen afrikanen daar bijvoorbeeld beter op scoren. Intellegentie en IQ zijn een menselijke constructie, niets biologisch. Bepaalde mensen kunnen anders gebouwd zijn, sommigen kunnen harder lopen, anderen kunnen beter schileren, nog anderen zijn creatiever of kunnen beter iemand verzorgen. Al goed, daardoor hebben we zoveel verschillende beroepen, want we hebben al deze verschillende mensen met verschillende specialitsaites nodig. Stel je voor dat iedereen hetzelfde was. dabn konden we allemaal bijvoorbeeld hard lopen en niets anders. Al goed dus, dat we met allemaal verschillende mensen sameleven.