Citaat:
Osama Bin Laden is nog altijd niet gevangen genomen, tenminste als ik niet iets gemist heb op de radio.
|
Neen,je hebt niets gemist - maar ze weten hem zitten.Ik voorspel dat hij op een "strategisch" moment zal aangehouden worden (zo ongeveer 2 weken voor de Amerikaanse verkiezingen.
ALS Pakistan toestaat dat de onvolprezen US Marines gedurende 2 weken op Pakistanees grondgebied mogen opereren.......enig idee waarom ze dit tot op heden niet hebben toegelaten????
Klinker kopen? Nee? Allee - kzal tzeggen Walter:OMDAT GENERAALMUSHARAF EEN TERRORIST IS!Hij heeft de macht verworven na de staatgreep,en bedreigd op dagdagelijkse basis het Indische volk.(En Indie is dus weldegelijk de grootste demokratie op aarde....ook toeval zeker?)
Wat zijn wij Europeane toch onvoorstelbare zwakkelingen en lafaards:liever dan onze Indische vrienden en demokraten te helpen,smeren we stroop aan de mond van een zelfbenoemd president-voor-het-leven als Musharraf.Onderwijl leveren de madrassen hordes moslim fundamentalisten af,en dit zonder dat we ze een strobreed in de weg leggen.Want ja de "arme Pakis's" knuffelen is toch ZOOOOOO populair in het VK.....)
Let op mijn woorden:Als er ooit een nucleair conflict uitbreekt,zal het tussen Pakistan en Indie zijn.En wij zullen NIETS gedaan hebben om het te beletten.
Alleen door onmiddelijk een wedersijds defensie akkord met Indie te ondertekenen,kunnen we dit nu nog aanwenden.
En Musharaf????afmaken als de schurftige hond die hij is!