Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2008, 06:55   #13
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart Wolput Bekijk bericht
Ik vind het best zeer asociaal u standpunt. SPa en Animo houdt er een totaal ander mening op na en zijn ronduit TEGEN economische migratie (=/asielbeleid dat op niksken trekt, Turtelboom is incompetent).

Hoe kun je nu voor migratie zijn van enkel diegeen die goed gekwalificeerd zijn (=economische migratie).
1) Je zorgt er enkel voor dat je geen beleid hoeft te voeren voor de honderdduizenden laaggeschoolde werklozen in ons land.
2) Daarnaast pleeg je gewoon pure IQ roofbouw in andere landen. Knelpunt beroepen hier, zijn ook knelpunt beroepen ginder (ingenieurs, technici,...). Je remt dus op directe wijze de ontwikkeling van andere landen. Vooral de economische immigratie uit ontwikkelings en ontwikkelende landen is dus zeer pervers.
3) Ook zijn de hoger geschoolden die je doet immigreren via economische migratie reeds de welgestelden van de landen ginder. Je helpt er dus niemand mee.
4) Laten we eerst de eerste immigratiegolven aan het werk helpen, eer we een nieuwe generatie binnen laten.
5) Als laatste legt een volledig open migratie druk op onze CAO's en verworven rechten!

Economische immigratie = ASOCIAAL!

Wat niet wil zeggen dat ons asielbeleid niet beter kan. Asielbeleid is ook iets geheel anders dan economische migratie. Duidelijke criteria zijn er nauwelijks en ook de voorgestelde criteria van Turtelboom zijn een lachertje, onmenselijk en rechtstreeks discriminerend. Om maar een vb te geven. Je moet 70 punten hebben om asiel te krijgen. Werk is 40 punten en de grootste troef. Sans papiers mogen echter géén werk hebben in ons land. Een hele groep die dus buiten het asielrecht vallen en de dupe worden van een slecht beleid.
Wolputje:

Ik ben gestudeerde neger, werk in afrika aan 100euro per maand en verdien in mijn leven dus 1200*40= 48000euro. Mijn toegevoegde waarde in de wereldeconomie is bvb 150.000euro..


Ik ben gestudeerde neger, emigreer met mijn IQ naar europa en verdien 2000euro per maand, verdien dus in mijn leven 24000*40= 1M euro. Mijn toegevoegde waarde in de wereldeconomie is bvb 3Meuro.


Vanwaar het absurde idee dat dit asociaal is ??? Die highIQ neger kan hier zonder probleem een deel van zijn wedde afstaan aan ontwikkelingshulp die een veelvoud is van wat hij daar ooit zou kunnen realiseren aan toegevoegde waarde;...

Dus de wereld is echt wel beter af om bvb in deze tewerkstellingzones de meest intelligente mensen te integreren in onze economie...


Omgekeerd wolputje: als je al de lefgozers en lozers hier toelaat eindig je met gewoon de Belgische economie te VERARMEN, en IMPORTEER je de armoede, niet omdat neger low IQ armer is dan neger high IQ, maar omdat neger low IQ hier gewoon niets kan doen tenzij ecologisch en economisch een ramp te zijn...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden