Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2008, 12:55   #71
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
Tuurlijk; als u mijn andere berichten leest, zult u zien dat ik voor de volle 100% streef naar een onafhankelijk Vlaanderen. Maar NIET met geweld; men kan evengoed tot een akkoord komen of desnoods zoals Kosovo de onafhankelijkheid uitroepen. Daar hebben we geen toestemming van de overige 40% voor nodig.

Ik verwacht ook geen problemen met de erkenning: men verwacht er zich toch aan (zie de grote buitenlandse belangstelling). Maar geweld zou hier wel eens roet in 't eten kunnen gooien...
Een onafhankelijk Vlaanderen zou idd beter zijn dan zoals het nu is maar het probleem is dan weer dat we nog kleiner worden dan we al zijn. We zouden een fusie kunnen vormen met Nederland maar dat is rapper gezegd dan gedaan natuurlijk. Misschien eerst Vlaanderen onafhankelijk maken en dan achteraf eens kijken misschien of we eventueel een fusie kunnen vormen met Nederland. Maar volgens mij heeft het misschien allemaal geen zin want ik vermoed sterk dat we langzaam naar één wereldregering gaan gaan en naar één wereldleger en één wereldmunt.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden