Caroline, Karel Van Miert zal je dankbaar zijn. In je boekje breek je Europa af als zijnde niet sociaal en enkel economisch denkend te zijn.
Karel Van Miert heeft het beste van zijn leven gegeven voor dit Europa. Heeft Karel dan alles fout gedaan? Jij blijkt het beter te weten. Dat mag, maar alleen als je al iets bewezen hebt. Je vind zelf dat dossierkennis belangrijk is voor een politicus. Heb jij dan meer ,... of minder dossierkennis over Europa. Hij heef nooit de behoefte aan populistische one-liners gehad a la Steve Robert Stevaert. Tot nader order geloof ik niet dat je Karel maar tot op de nagel van zijn teen kan benaderen. Hij zal zeker "dank je wel, Caroline zeggen". Hadden we maar meer mensen als Karel, dan zou de SPa er anders uitzien. Ik kan het weten. Ik was bij de partij toen hij voorzitter was. Niet alles was goed. Maar nu is er niets goeds meer aan. Voor je eigen bestwil, neem nu eens een goëi en goedbedoelde raad van een ouwe versleten zak als ik aan. (Ik ben er toch al 51, nietwaar). Ga eens bij Karel op leercontract,. Dan kan ik later misschien nog op U stemmen.
|