Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door proost
relatief naargelang de omgeving dus.... gij zijt nen echte NEO-LIBERAAL volgens mij!  Leeft gij maar verder in uwe droomwereld manneke!
|
Als ik droom dan denk ik ook: waarom in godsnaam zou je nu die ene allochtoon die op de vlieger springt en tussen de bagage kruipt en hier van de vlieger in de luchthaven valt nu niet mogen op ons kosten komen leven en proberen mee te doen aan onze maatschappij.
IK BEN 100% akkoord: technisch, menselijk, sociaal, economisch is daar nu NIETS op tegen...
Welk een droom is dat:
ik ben rijke belg en verdien 20000euro per jaar, en elke indiaan, en elke neger en elke chinees die op de vlieger springt naar belgie heet het recht om ook 20.000 te verdienen ???
Heeft recht op een huis, heeft recht op een familieihereniging. Heeft recht op zijn relegieuse belevenis. Heeft recht op alles OK
Fantastisch.. Het model klink ongelofelijk liberaal, het aards paradijs hier in Belgie..
En nu de realiteit met de voetjes op de grond:
we hebben 1M chinesen die komen
we hebben nog 1M indiers die komen
en we ontvangen nog 1M zuidamerikanen...
1° waar gaan ze wonen ?
Vind je ook niet als elke wereldburger 1km2 ruimte heeft bvb, dat we in Belgie al dicht genoeg leven ?
2° waar halen we het voedsel ?
Vind je ook niet als onze economie al niet meer zichzelf kan voorzien in voedsel wegens gebrek aan grond, dat we toch iets te dens bezig zijn ?
3° waar halen we definancien ?
4° en welk werk ga je ze geven ??
Als je al die problemen kunt oplossen, dan is het maar doen jongens, want feitelijk gaan we er allemaal beter van worden, we gaan hier chinese groeicijfers van 30% neerzetten...