Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2008, 12:37   #6
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakiminho Bekijk bericht
Als je wat meer kennis had over de Islam, zou je niet elke keer een Anti-Islam topic openen. Wat je hierboven post is afschuwelijk voor woorden, een propaganastunt van een ABSOLUTE minderheidsgroep in Turkijë.

Genoeg daarover, nu je toch zo humane burger bent die tegen terreur blijkt te zijn, kan je misschien ook eens een topic openen over Amerikaans-Israelisch terrorisme? Ik kan u garanderen dat u niet veel opzoekwerk moet doen omdaarover een topic te kunnen openen.

Groetjes,
pardon?

GENOEG DAAROVER? Dat de nog overblijvende christenen in de bakermat van het christendom anno 2008 nog steeds vermoord worden omwille van hun geloof, GENOEG DAAROVER?????

mag ik weten welke amerikanen zichzelf gaan opblazen midden islamitische markten en zo?

Kan U me trouwens eens uitleggen hoe het komt dat er in vb. Saudi geen joden meer rondlopen? Ze waren er nochtans met hopen in de tijd dat die pedofiele haremhouder daar rondliep. Ze hebben hem zelfs asiel verleend toen zijn eigen stamgenoten hem buitengebonjourd hadden (enfin, niet buitengebonjourd, ze vonden hem gewoon de dorpsgek).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 24 juli 2008 om 12:40.
circe is offline   Met citaat antwoorden